EgészségBlog

Rizskása most az új kedvenc reggeli – és még jobb is, mint a zab

Szerző: virag Közzétéve:

A rizskását évszázadok óta fogyasztják Ázsiában a nap minden szakában, különböző variációkban. Szuperegészséges, és finom!

A meleg étel a lehető legnagyszerűbb dolog reggel, különösen a hideg évszakokban. De ha már ismered az összes zabkása receptet és egy kicsit kezded unni őket, találtam egy nagyszerű alternatívát a számodra: a rizskását!

Hozzávalók:

  • 100 g ragacsos rizs (vagy basmati rizs)
  • 1 l víz
  • + kakaópor, dzsem, gyümölcsök, diófélék vagy bármi amivel ízesíteni szeretnénk
Forrás:Pinterest

Elkészítés:

  1. Öblítsük le a rizst szitán, folyó víz alatt. 
  2. Tegyük egy nagy, magas edénybe, és öntsük rá a vizet.
  3. Forraljuk fel, majd vegyük lejjebb a hőt, és hagyjuk a rizst kis lángon főni három-négy órán keresztül.
  4. Időnként keverjük meg. 
  5. Tegyük poharakba, hagyjuk kihűlni, majd tároljuk a hűtőszekrényben. (Körülbelül egy hétig eláll.)