EgészségBlog

Viszlát, avokádós pirítós: Ezt a receptet kell kipróbálnod, ha fogyni akarsz

Szerző: virag Közzétéve:

Az avokádós pirítós a villásreggeli része lett, átvette a palacsinta, a rántotta és az ízletes kávé helyét. De vajon hamarosan le kell hagynunk a reggelizőasztalról, mert egy új recept veszi át a népszerűségét. Méghozzá ricottás pirítós. A finomság pedig mindenkinek ideális, hiszen sós és édes verzióban is elkészíthető.

A recept azt mutatja, hogy az ételnek nem kell kidolgozottnak és extravagánsnak lennie ahhoz, hogy ellenállhatatlan és egészséges legyen. Csak egy kis csavar teszi annyira finommá ezt az ételtrendet: A klasszikus krémsajt helyett a krémes ricotta képezi az ízletes ricotta pirítós alapját. 

Hozzávalók:

  • 4 szelet baguett
  • 8 g friss Ricotta
  • 1 ek méz
  • 1/2 csésze pisztácia
  • 1 tk citromhéj 
  • Só ízlés szerin
Forrás:Pinterest

Elkészítés:

  1. Helyezd a porított kenyeret sík felületre. Egyenletesen oszd szét, és kenjünk ricottát minden darab kenyérre. 
  2. Szórd meg pisztáciával, és locsold meg mézzel. 
  3. Fűszerezd egy csipet sóval és citromhéjjal, és már eheted is.